Advertisement

اخبار افغانستان ولایت سرپل - با گذشت هر روز وضعیت در ولایت سرپل وخیم تر Ù…ÛŒ شود حملات تهاجمی طالبان شدت یافته است : در نشستی در شمال افغانستان تصمیم گرفته شد یک مرکز فرماندهی واحد در دفتر والی بلخ ایجاد شود، و سپاه ۲۰۹ شاهین در این ولایت تمام تجهیزات موجود را در اختیار نیروهای مردمی قرار.

اخبار افغانستان ولایت سرپل - با گذشت هر روز وضعیت در ولایت سرپل وخیم تر Ù…ÛŒ شود حملات تهاجمی طالبان شدت یافته است : در نشستی در شمال افغانستان تصمیم گرفته شد یک مرکز فرماندهی واحد در دفتر والی بلخ ایجاد شود، و سپاه ۲۰۹ شاهین در این ولایت تمام تجهیزات موجود را در اختیار نیروهای مردمی قرار.. منابع محلی در ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان اعلام کردند که شهرستان «کنگ» چهارمین شهرستانی است که در حملات طالبان سقوط کرده انفجار مهیب در نزدیکی منزل وزیر دفاع افغانستان در مرکز کابل/ سقوط ولایت هلمند. با زور وارد کابل نمی‌شویم. اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان. سقوط ۹ مرکز ولایت افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته. مرکز این استان شهر آیبک است.

زلزله نسبتا شدید، تهران را لرزاند. منابع محلی در ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان اعلام کردند که شهرستان «کنگ» چهارمین شهرستانی است که در حملات طالبان سقوط کرده انفجار مهیب در نزدیکی منزل وزیر دفاع افغانستان در مرکز کابل/ سقوط ولایت هلمند. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند. جوزجان در گذشته به ناحیه‌ای وسیع گفته می‌شده که شامل ولایت‌های جوزجان، سرپل و فاریاب. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد.

روستای بلغلی ولایت سرپل به دست طالبان سقوط کرد آریانا نیوز
روستای بلغلی ولایت سرپل به دست طالبان سقوط کرد آریانا نیوز from g7t9m5v9.stackpathcdn.com
مرکزهای ولایت‌های کندهار، هلمند و زابل نیز به دست طالبان افتادند. روزنامه اطلاعات روز در سال 1390 خورشیدی در کابل بنیان گذاری شد. در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد. در اوج درگیری‌ ها در شمال، غنی به ولایت بلخ سفر کرد. مهمترین ذخایر معدنی شناخته شده در افغانستان بدین قرار. در حال حاضر، طالبان مدعی تصرف بیش از نیمی از مراکز ولایت‌های کشور هستند. اشرف غنی از افغانستان فرار کرد. صفحه نخست آخرین اخبار ایران جهان اقتصادی علم و فناوری فناوری اطلاعات هنر فرهنگ و جامعه ورزش صوت و تصویر اخبار انگلیسی *.

جوزجان در گذشته به ناحیه‌ای وسیع گفته می‌شده که شامل ولایت‌های جوزجان، سرپل و فاریاب.

۱۵ ولسوالی (بلخ، چارپولک، چارکنت، چمتال، خلم، دولت آباد، دهدادی، زاری، شورتپه، شولگره، کشنده، کلدار. «این روند ادامه دارد و قرار است تا فردا تعدادی از والی های دیگر نیز در ولایت های مختلف افغانستان از سوی عبدالله عبدالله معرفی. طرح اسکان موقت اتباع افغان در سه ولایت مرزی اجرا می‌شود. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. مارشال عبدالرشید دوستم، که به تازه‌گی برای سرکوب طالبان به ولایت بلخ رفته است در اظهاراتی گفت که طالبان هرباری که به خاشه، کمیدین مشهور کندهاری از سوی افراد ناشناس تیرباران شد. خبرهای همه رسانه های معتبر افغانستان در یکصدا. روزنامه اطلاعات روز در سال 1390 خورشیدی در کابل بنیان گذاری شد. آماده باش جمعیت هلال احمر قم در پی وقوع زلزله در تهران. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. ولایت وردک یکی از ولایات واقع در شرق مرکزی افغانستان است که حدود ۵۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز سَمَنگان یکی از ۳۴ ولایت (استان) افغانستان است. مسوولان امنیتی در ولایت کندهار تأیید می‌کنند که نظرمحمد، مشهور به خاشه. سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. یکی از اعضای جدا شده طالبان از نشست مهم افراد مهم طالبان و القاعده در والسوالی گرمسیر ولایت هلمند خبر داده است…

اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان به دنبال سقوط مراکز ولایت‌های جوزجان، قندوز، سرپل و تخار در شمال و شمال‌شرق کشور، مارشال عبدالرشید دوستم. وزیر خارجه آمریکا همزمان با سقوط سریالی مراکز ولایت‌ها توسط طالبان، وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت‌وگو کرد. اولین واکنش ظریف به تحولات افغانستان. ۱۵ ولسوالی (بلخ، چارپولک، چارکنت، چمتال، خلم، دولت آباد، دهدادی، زاری، شورتپه، شولگره، کشنده، کلدار. طالبان می گویند که تا پایان روند انتقال، امنیت شهر کابل به طرف مقابل بستگی دارد.

بایگانی های سرپل هشت صبح
بایگانی های سرپل هشت صبح from 8am.af
اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند. اقدام سیاه زنان برای تسویه مالی با قاچاقچیان انسان / همه زنان خودفروشی می کنند. به هدفمان در افغانستان رسیدیم. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای. روزنامه اطلاعات روز در سال 1390 خورشیدی در کابل بنیان گذاری شد. جنایت با یک نوعروس باردار در ولایت سرپل. طالبان می گویند که تا پایان روند انتقال، امنیت شهر کابل به طرف مقابل بستگی دارد. افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است.

در پی حمله ی طالبان تمام مقامات ملکی و نظامی این ولایت به طالبان تسلیم شده اند و شهر میمنه به دست طالبان سقوط.

منابع محلی در ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان اعلام کردند که شهرستان «کنگ» چهارمین شهرستانی است که در حملات طالبان سقوط کرده انفجار مهیب در نزدیکی منزل وزیر دفاع افغانستان در مرکز کابل/ سقوط ولایت هلمند. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد. اخبار حوادث افغانستان زنان شیعه طالبان دختران. ولایت وردک یکی از ولایات واقع در شرق مرکزی افغانستان است که حدود ۵۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز سَمَنگان یکی از ۳۴ ولایت (استان) افغانستان است. در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد. کابل 17 اسد باختر رییس کمیسیون مبارزه با فساد اداری می گوید افغانستان در رده بندی جهانی نهاد شفافیت، ۸ پله صعود کرده. «این روند ادامه دارد و قرار است تا فردا تعدادی از والی های دیگر نیز در ولایت های مختلف افغانستان از سوی عبدالله عبدالله معرفی. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند. در اوج درگیری‌ ها در شمال، غنی به ولایت بلخ سفر کرد. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. در یک هفته اخیر جنگجویان این گروه بخش‌ هایی از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، سمنگان، کندز و تخار فهرست اخبار. با زور وارد کابل نمی‌شویم. در نشستی در شمال افغانستان تصمیم گرفته شد یک مرکز فرماندهی واحد در دفتر والی بلخ ایجاد شود، و سپاه ۲۰۹ شاهین در این ولایت تمام تجهیزات موجود را در اختیار نیروهای مردمی قرار.

کارمندان بررسی مشاغل شهری در ایتالیا گزارش دادند که در ماه‌های اخیر تعداد دختران… جدیدترین قیمت گوشت در بازار (۱۴۰۰/۵/۲۵). برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد.

بایگانی های سرپل هشت صبح
بایگانی های سرپل هشت صبح from 8am.af
نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. روزنامه اطلاعات روز در سال 1390 خورشیدی در کابل بنیان گذاری شد. در نشستی در شمال افغانستان تصمیم گرفته شد یک مرکز فرماندهی واحد در دفتر والی بلخ ایجاد شود، و سپاه ۲۰۹ شاهین در این ولایت تمام تجهیزات موجود را در اختیار نیروهای مردمی قرار. منابع محلی در ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان اعلام کردند که شهرستان «کنگ» چهارمین شهرستانی است که در حملات طالبان سقوط کرده انفجار مهیب در نزدیکی منزل وزیر دفاع افغانستان در مرکز کابل/ سقوط ولایت هلمند. «این روند ادامه دارد و قرار است تا فردا تعدادی از والی های دیگر نیز در ولایت های مختلف افغانستان از سوی عبدالله عبدالله معرفی. آماده باش جمعیت هلال احمر قم در پی وقوع زلزله در تهران. کارمندان بررسی مشاغل شهری در ایتالیا گزارش دادند که در ماه‌های اخیر تعداد دختران… سرپل ولایتی است که عبدالرشید دوستم یکی از متحدان تیم ثبات و همگرایی در آن از نفوذ گسترده ای برخوردار است.

تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه.

سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. وزیر خارجه آمریکا همزمان با سقوط سریالی مراکز ولایت‌ها توسط طالبان، وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت‌وگو کرد. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. رئیس اجراییه افغانستان جهت اشتراک در هفدهمین اجلاس سران حکومت‌های سازمان همکاری‌‌شانگهای به تاجیکستان رفت. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد. اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان. «این روند ادامه دارد و قرار است تا فردا تعدادی از والی های دیگر نیز در ولایت های مختلف افغانستان از سوی عبدالله عبدالله معرفی. افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای.

منابع محلی در ولایت(استان) پروان می‌گویند که کاروان نظامیان خارجی در بخش هایی از شهر چاریکار مرکز این ولایت هدف حمله انتحاری قرار صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرده‌اند که در پنج سال گذشته، آمار اخبار افغانستان. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند.

Posting Komentar

0 Komentar